יום חמישי, 28 בספטמבר 2017

ניוזלייטר מס' 6 - שיתוף אישי - ערב יום כיפור


השנה בערב יום כיפור אני מדליקה 4 נרות זיכרון.
נר לזכר אימי היקרה -רוזט סיטבון,
שנפרדה מאתנו בערב יום כיפור לפני 14 שנים.

נר לזכר חמותי היקרה –פנינה גיטל שעזבה אותנו ב-19/1/16.

נר לזכר אבי היקר-מאיר סיטבון שנפרד מאתנו ב-3/2/17.

ונר לזכר חמי היקר – דב גיטל שעזב אותנו ב-26/8/17.

עבורי המוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים.
הנשמה מסיימת את החוזה הנשמתי שלה כאן,
עוזבת את העולם הגשמי וממשיכה את מסעה
והנשארים , חווים ולומדים את מה שמותו של היקר להם בא ללמד אותם
בהתאם לחוזה הנשמה וצומחים עוד קצת אל הניצוץ האלוהי שלהם.

כן, זה נכון, הכוכב שלנו הוא כוכב הרגש ולכתו של קרוב יקר
מציף רגשות של כאב, געגוע ,ריקנות והשהייה בחוויות הרגשיות האלה
גם היא מלמדת אותנו משהו.

אז השנה בערב יום כיפור אני מרשה לעצמי להיזכר ולכאוב בדרך
הכי מפויסת ושלמה

ולגבי הסליחה, ככול שמבינים בהבנה גבוהה ,שלכל הקרובים לנו יש חוזה נשמתי איתנו
וכל מה שהווה איתם במהלך החיים נועד לעזור לנו לצמוח,
כך ברור שהסליחה והשחרור נעשים ממקום עמוק ומכיל
וזאת עבודה שנעשית כל החיים , לא רק ביום כיפור.

מחר האזכרה של אימי היקרה שלה הייתה ההשפעה הכי מכרעת על הצמיחה שלי.
מצרפת כאן דברים שכתבתי לזכרה שבשנה שעברה.

כל מילה עודה רלוונטית

גמר חתימה טובה לכולם
                                   

רותי
אימא יקרה,
חלפו 13 שנים מאז עזבת את העולם הגשמי בערב יום כיפור.
הייתי אז בקיבוץ ולא הספקתי להיפרד ממך לשלום.
מאז ועד היום, הילדה הקטנה שבתוכי והאמא הפנימית,
עוברות יחד תהליכים…
מנהלות דו שיח פנימי…
במהלך השנים עלתה בדו שיח הזה כל קשת הרגשות:
כאב, כעס, אהבה , חמלה, פחד, אכזבה, שמחה, חרטה, עצב.
12 שנים בכל ערב יום כיפור אני מדליקה נר זיכרון על קברך
ומרגישה תחושה של החמצה.
כל כך הרבה דברים רצתה הילדה הקטנה שבתוכי לומר לאמא
אך לא הספיקה…
לכן במשך השנים שחלפו היא מדברת אל האמא הפנימית ובנשימה אחת שואלת למה ואומרת שמבינה.
עד ש…
בערב יום כיפור האחרון (לפני שנה בדיוק),הבוגרת, המורה והשמאנית שבי גילתה את הדרך לעשות מעגל צבעים אינדיאני לנפטרים.
חזרתי מבית הקברות, הדלקתי נר וציירתי את מעגל הצבעים שלך.
פיסות , פיסות מחייך עלו ובאו במעגל הזה.
צבע אחר צבע
חלק אחר חלק
אמא שלי ,בחייך היית נשמה של שמאנית ונשמה של מורה לא ממומשת…
לימדת אותי בדיוק בדרך שקבעו הנשמות שלנו בחוזה הנשמתי שעשינו,
לאהוב את עצמי, להאמין בעצמי  ולכבד את עצמי.
נכון, הדרך שקבענו מראש לא הייתה פשוטה וגרמה בעולם הגשמי שלנו לכאב רב לי וגם לך.
ראיתי את המעגל שלך ואת המעגל שלי והכל היה פתאום כל כך ברור.
התפקיד שלך כלפי…
התפקיד שלי כלפייך…
,את היית חזקה מהרוח “
והפכת גם אותי ל”חזקה מהרוח” בדרכך המיוחדת
ברגע שפוענחו המעגלים שלנו
הילדה הקטנה שבתוכי, האמא הפנימית והבוגרת  הפכו אחד
תהליכי סליחה, ריפוי אמונות, חיבור לשמחה, החזרת רסיסי נשמה
הכל נעשה מאז …
אמא יקרה, השנה בערב יום כיפור
אדליק נר על קברך
כשקשת הרגשות בתוכי מפייסת ושלמה.
המעגל שלך שמור איתי לנצח
ומי יודע אולי במציאות אחרת עוד ניפגש
ועד אז , יהי זכרך ברוך
בתך רותי
                                      המעגל שלי ושל אימא 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה