יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

לשחרר ולסלוח , לא רק ביום כיפור - טקס שחרור אינדיאני


 כל כך חשוב בעיני לעשות מדי פעם תהליך של שחרור וסליחה בכל הרבדים: לסלוח לאחר או להרגל לא טוב שאימצנו.
לסלוח לעצמנו על בחירות קשות.
לבקש סליחה מהאחר
ופשוט לשחרר...
כל סליחה ושחרור שלנו מורידים מעלינו משא כבד שלעיתים אנחנו אפילו לא מודעים לכך שאנו נושאים אותו.
אז הנה תהליך סליחה ושחרור מקסים ביותר - טקס שחרור אינדיאני
הטבע: העצים, האגמים , הים סופגים עבורנו באהבה  את מה ששחררנו ומקלים עלנו.
 טקס שחרור אינדיאני
מבצעים אותו לאור יום בעמידה תחת עץ או על יד מקווה מים/ים. או מדמיינים שנמצאים ליד מקום כזה

רצוי תחילה להוריד מעצמנו תכשיטים.

במצב של עמידה אנו שולחים שתי ידיים קדימה כך שכף יד ימין קמורה כלפי הקרקע וכף שמאל קעורה כלפי השמיים (הפוך לשמאליים)

מדמיינים עצמנו מחזיקים ידיים עם האדם, ההרגל, המחלה אשר רצוננו לשחרר.

ואומרים בקול ברור –לא בלחישה:

שם, ושיוך (למשל: משה בן חנה או הכאב של משה בן חנה בצד ימין, או ההרגל של משה בן חנה לכסוס ציפורניים)

1.      אני רותי בת ___,מבקשת ממך משה בן _____סליחה על כל מה שהיה בינינו בחיים האלו ובחיים אחרים. אני מבקשת סליחה בכל הרבדים , בכל המימדים , בכל הגלגולים , בכל הגופים כאן ועכשיו

2.      אני רותי בת ______,סולחת לך  משה בן ___ על כל מה שהיה בינינו בחיים האלו ובחיים אחרים. אני סולחת לך בכל הרבדים , בכל המימדים , בכל הגלגולים , בכל הגופים, כאן ועכשיו

3.      אני רותי בת ____: סולחת לעצמי על כל מה שהיה ביני לבין משה בן _____בחיים אלו ובחיים אחרים. אני סולחת לעצמי בכל הרבדים , בכל המימדים , בכל הגלגולים, בכל הגופים, כאן ועכשיו

4.      אני רותי בת _____ משחררת אותך משה בן ____ באהבה:

5.      אני משחררת אותך בכל הרבדים , בכל המימדים , בכל הגלגולים, בכל הגופים, כאן ועכשיו

6.      לאחר כל משפט נושמים עמוק מבטן תחתונה

כשסיימנו לומר את המשפטים מנערים ידיים למעלה.

יש לחזור על הטקס X 3 (משפטים וניעור ידיים)

בסוף הטקס לשטוף ידיים במים

אפשר לבצע כמה טקסי שחרור שרוצים.

מי שעשה מעגל צבעים  ויודע היכן ממוקמים הצבעים שלו יכול ללבוש את צבע ההגנה שלנו או המהות או האיזון וריפוי או התחלת תהליכים. 1,4,7,13

גמר חתימה טובה לכולם
                                                              
                                                          

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה