יום חמישי, 29 במאי 2014

אני הולכת אלי

 30/05/2014
כן , כן היום אני בת 58 – חתיכת גיל...
 
אז הנה סיכום ביניים קצר :
כשאני מביטה לאחור ממרומי גילי אני יודעת:
בשנים שחלפו "ציפור הנפש שלי" ידעה הכל:
ילדות ובגרות, אהבה ופחד, שמחה ועצב, קורבנות ולקיחת אחריות
שגרה ושינוי גדול, ארעיות וקביעות, קושי והצלחה.
 
בדמיוני  כבר הייתי מרי פופינס , וגם סינדרלה ,הייתי עליסה בארץ הפלאות וגם השפן, הייתי חבורת הבלשים והכלב, הייתי נערות בחברה וגם נשים קטנות, אפילו סקארלט א'והרה כבר הייתי, שהרי לאחר ככלות הכל השמש תמיד זרחה ליום חדש.
 
במציאות הייתי ילדה, נערה וגם אישה ואם. תלמידה וגם מורה, קיבוצניקית וגם עירונית.
הייתי ועודני...
אני מחבקת אל חיקי בחיבוק גדול וחם, כל רגע ורגע מ- 58 השנים שחלפו
הכל היה לטובתי העליונה ביותר...
 
מהמקום הזה שאליו צמחתי , אני רוצה לומר תודה ענקית לאישי וילדי שתמיד איתי באהבה גדולה, בסערות ובסופות וכמובן גם בשמחות.
תודה ליקום שתמיד איתי גם כשנדמה לי שלא...
לחברי הטובים , חברי הנשמה שמלווים אותי בדרך אלי באהבה גדולה.
לתלמידים המופלאים שאני ממגנטת אלי ולומדת מכל אחד ואחד מהם.
וגם...תודה ענקית לכל מי שהערים בדרכי קשיים עצומים, למי שלא אהב, למי שלא חמל, למי שלא קיבל...
 לכל מי שמקיים את החוזה הנשמתי שלנו ועוזר לי לצמוח...
 
כשאני מביטה לאחור, אני יודעת שהרווחתי כל רגע ורגע מחיי ביושר...
 
מה למדתי בדרך?
למדתי לשחרר מה שלא נחוץ לי – להרפות. לאהוב, לחמול, לאזן מערכות יחסים, להיות בצל וגם באור הזרקורים, להאמין ולסמוך על עצמי ועל היקום, להשתמש ביכולות הגבוהות שלי, לאמץ אותי אל חיקי.
 אז תודה אחרונה כמובן לעצמי על הנכונות לפתוח את הלב וללמוד לצמוח.
כמילות השיר המופלא ששרה חוה אלברשטיין : הדרך הארוכה שעשיתי הובילה אותי אלי ועוד אני צועדת בה...
 
 "השנים פרכסו את פני בזיכרון אהבות
וענדו לראשי חוטי כסף קלים
עד יפיתי מאוד...
בעיני נשקפים הנופים ודרכים שעברתי
יישרו צעדי עייפים ויפים...
אם תראני עכשיו,
לא תכיר , לא תכיר את תמולך
אני הולכת אלי בפנים שביקשת לשווא
כשהלכתי אלייך"
 

  אני יודעת ש...כשילדת יום הולדת מברכת ,אז הברכה תמיד מתגשמת.
 
תבורכו בשפע רב ובחיבור למי שאתם באמת, חיבור לניצוץ האלוהי שבתוככם

באהבה רבה

רותי
 
ואם כבר בחיבור עסקינן, חיבור אל מפת הנשמה שלכם היא המתנה הכי עוצמתית שאדם יכול להעניק לעצמו.
המתנה הזאת שינתה את החיים שלי ודברים טובים אני תמיד מעבירה הלאה
 הנה פעילות רוחשת של האינדיאנים לחודשים יוני/יולי
קורס להכשרת מאבחנים ויועצים דרך מעגל הצבעים האינדיאני
בקורס תקבלו את האבחון שלכם
תלמדו כיצד לאבחן ולייעץ לאחרים איך לממש
ותעברו תהליך מופלא של העצמה אישית.
3 ציפורים במכה
הקורסים הקרובים שנפתחים:
18/6 בנהרייה
13/7 בנופית
אחרי החגים בכפר סבא
 
ב-24/6 , בבית נשים יוצרות בכפר סבא מפגש לתרגול אבחונים לכל המאבחנים והיועצים דרך המעגל.

ב-4/7 סדנא יומית של אבחון בבית נשים יוצרות בכפר סבא

ב-9/7 אבחונים פרטניים בבית נשים יוצרות בכפר סבא

 
ב-26/27/28/6
אהיה בפעילות נופש רוחני ומיוחד בים המלח
אפשר להירשם גם דרכי
מוזמנים באהבה רבה ומוזמנים גם להעביר לאחרים אם זה מרגיש לכם נכון
תבורכו
רותי
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה