יום שבת, 8 באפריל 2017

ניוזלייטר מס' 1 - פסח 2017

כאן , עכשיו ובכל ההוויה שלי - חג שמח.

בעוד יומיים נחגוג את חג החרות
ובעודי עוסקת בניקיון הפסח של הנשמה ,לשם התחדשות וצמיחה,
ניעורו בי געגועים עזים לאבי שהשבוע מלאו חודשיים למותו הפיזי .
כמובן ברור לי שהוא נגאל מהסבל הפיזי שהיה מנת חלקו בשנים האחרונות.
יודעת  אני ומאמינה שהנשמה ממשיכה להתקיים ברובד הגבוה.
ובכל זאת, כל אימת שאני עוברת ליד בית האבות שבו היה ,אני חשה צביטה בלב.
איני יכולה להימנע מהמחשבה שאולי לא מספיק ידעתי ליהנות מנוכחותו כששהיתי בחברתו.
כי ככה אני לפעמים, מסתכלת קדימה ולא תמיד יודעת להתמקד בהוויה, בהווה, בכאן ועכשיו.
והנה, הרגעים שהיו הווה הפכו לעבר ולא יחזרו עוד.
אז כשחשבתי במה אני רוצה לברך את עצמי ואתכם לחג ידעתי מיד:
אני רוצה להיות מסוגלת להתמקד בהווה...

מה שהיה כבר עבר. מה שיהיה עדין לא כאן.

אני רוצה למצות את הרגע הזה.

למצוא את כל מה שטוב בו ולבחור ליהנות.

 כאן עכשיו ובכל ההוויה שלי!

אז בעוד יומיים כשתשבו אל שולחן הסדר החגיגי

 ומולכם תשב הדודה שתמיד קצת מרגיזה אתכם – קחו נשימה עמוקה, חייכו אל עצמכם ואל הסובבים (כולל הדודה) ובחרו ליהנות מהרגע הזה.

נקודת המבט שלכם וזכות הבחירה בכל רגע נתון ,היא החשובה ,

זאת החרות האמיתית. תבורכו בה.

מי שיודע מהו צבע השיתוף שלו במעגל הצבעים האינדיאני (מס' 6) יכול ללבוש את הצבע הזה בליל הסדר .

בואו לשולחן החג עם מיקוד וכוונה ליהנות  ולשתף אחרים בהנאה שלכם.

חג שמח ומואר

אביב בלב וחרות הנשמה

באהבה

רותי
מזמינה אתכם באהבה להצטרף למשפחת מעגל הצבעים האינדיאני שלי
ב-13/4, במסגרת פסטיבל "ירוק באביב" שבקריות – יריד המיסטיקה במרכז אשכול פייס בקריית מוצקין אתן הרצאה מרתקת ומלאה בטיפים אישיים,


"מסרים מהנשמה" באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני"
וגם הפתעה למשתתפים : הנחה משמעותית בקורס מעמיק או אבחון פרטני.



ב-9/5 , נפתח קורס
להכשרת מאבחנים ויועצים באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני -בקריות
ב30/4, שני מפגשי סדנת אבחון ייעוד הנשמה ביפו אצל צופיה הראל



ובהמשך, קורס בן 6 מפגשים – תודעת שפע באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני בנהרייה
מוזמנים באהבה רבה



                                      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה