יום ראשון, 12 באפריל 2015

קריסטל הנשמה


קריסטל הוא צבע שקוף המאגד בתוכו את כל הצבעים והתכונות המופלאות שלו הן: בהירות ודיוק.

בסדנאות ובאבחונים אישיים של מעגל צבעים, כשאני מסבירה איך לצבוע קריסטל ,אני מאפשרת לבחור ולשלב כמה צבעים, לבחור צבע אחד ואפילו להשאיר ריק.

בחירת צבעי הקריסטל במעגל הצבעים חשובה מאוד ומלמדת רבות על הנשמה...

במעגל הצבעים האינדיאני הקוסמי, הקריסטל נמצא במרכז המעגל –במהות שלנו.

לכן אני קוראת לו קריסטל הנשמה

היות והקריסטל מכיל בתוכו את כל הצבעים, גם הנשמה שלנו מכילה בתוכה את כל הצבעים ואת כל הגוונים.

כל הצבעים הם בעצם היכולות המגוונות שלנו,הניצוץ האלוהי שבתוכנו.

לכל אחד עלי האדמה יש ייעוד ויש שליחות

ככול שאנו בהירים ומדויקים לעצמנו , נמצאים במרכז שלנו, משתמשים ביכולות שלנו , אנו מבינים את הייעוד שלנו ומבצעים את השליחות שלנו.

הדרך שאנו עוברים כדי לממש את המהות שלנו מכילה בתוכה את השליחות שלנו...

קריסטל הנשמה מופיע במעגל הצבעים האינדיאני פעמיים:

פעם אחת במרכז המעגל כצבע הקוסמי אצל כל הברואים ללא הבדל דת, גזע ומין (שהרי הנשמה היא נצחית)...

ופעם נוספת במקום בו בחרנו לשים את הקריסטל (במתנה או אתגר)

המקום בו בחרנו (הנשמה בחרה כמובן) מלמד אותנו איזו דרך הנשמה צריכה לעבור על מנת לממש את היכולות המגוונות שלה ולהיות בייעוד שלה.

מה מפריע לה לממש את עצמה?מה יעזור לה לדייק את השליחות שלה?

לדוגמא: אם בחרתי לשים את הקריסטל בבית מספר 12 שתפקידו להראות מה יעזור לי להגיע לשקט נפשי ולשלווה,הצבעים בהם בחרתי לצבוע את הקריסטל ישקפו לי איזו דרך עלי לעבור כדי להיות בשלווה ובשקט, מה כדאי לי לאזן אצלי ובאילו יכולות עלי להשתמש כדי לצמוח?

חברים יקרים שלי, מאחלת לכם חיבור אמיתי אל קריסטל הנשמה שלכם

ואם אתם רוצים  לגלות איך, אני כאן בשבילכם לאבחון אישי או קבוצתי ולליווי בדרך למימוש קריסטל הנשמה
 
                                          


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה