יום רביעי, 30 במאי 2018

הללויה - אני אזרח ותיק


יום הולדת  62
היום אני מקבלת תואר  משמח , רם ונשגב:
אזרח ותיק.

תאמינו או לא, התואר הזה מגיע לי בזכות.

כל שנת ותק שצברתי, בין אם הייתה קלה או קשה,
כל ההתנסויות שחוויתי, בין אם גרמו לקמטי צחוק  בפני או לקמטי עצב  ,

הוסיפו לי חוכמה ודעת.
כל סערה הביאה אותי תמיד אל חוף מבטחים .

נכון, חבוטה וכואבת ,אבל חכמה יותר, מעריכה יותר את העוצמות שלי.
כל אירוע משמח ונפלא גרם ללב שלי להתרחב מבלי לפחד מפגיעה.

חברים שהיו, חברים שישנם, משפחה יקרה, מורים, תלמידים,
כולם חלק מהחוזה הנשמתי שלי וכולם עזרו לי לצמוח.

כולם חלק מהשלם שאני.
לפני שבוע שאלה אותי חברה:

" אם היית יכולה לחזור אחורה בזמן ,לאיזה גיל היית בוחרת לחזור"?
לא היססתי ושלפתי מהמותן:

"רוצה להיות בגיל הזה – כאן ועכשיו".
רוצה להיות אזרח ותיק, כי בגיל הזה אני כבר מתגוררת בעולם של אהבה וקבלה והאהבה לעצמי ולזולת, מאפשרת לי להיות כל מה שאני יכולה להיות .

אז הנה אני כאן, בת 62, נמצאת בייעוד שלי ,מתחילה היום שנה נומרולוגית מספר אחד כאזרחית ותיקה עם נכד מהמם ועם משפחה נפלאה ממשיכה ללכת אלי .מה עוד אפשר לבקש?
הודיה עמוקה

יום מבורך ומואר
הרבה אהבה ממני

רותי
                                              אני הולכת אלי
                            

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה