יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

ספירת מלאי - 2015

שנת 2015 כבר נושמת את נשימותיה האחרונות וזה בדיוק הזמן לספירת מלאי קטנה

אז מה היה לי כאן ב-2015?

 שני זוגות משקפיים חדשות (מה זה אומר על הראייה שלי תרתי משמע?)

 קורסים להכשרת מאבחנים ויועצים באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני בכפר סבא ובנהרייה

גאווה גדולה
עוד ועוד תלמידים מדהימים שהצטרפו למשפחת מעגל הצבעים בשיטתי ושמאבחנים ומייעצים כיצד לממש באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני בכל הארץ.

 מסע חיים להר שאסטה המופלא
מסע שבעקבותיו קיבלתי את חלק ג' של מעגל הצבעים האינדיאני,
קורס ההמשך:  ריפוי באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני

 שתי קבוצות של נשמות אמיצות אחת בנהרייה ואחת בכפר סבא
שעדין לומדות את קורס ההמשך

אנחנו מציירות את מעגל הצבעים לקרובינו שנפטרו , מתמודדות עם פחדים, עם שיקופים עם אמונות, מגלות את העוצמות שלנו וחוות יחד ריפוי עמוק .

בשורה אחת נפלאה שקיבלתי על חתונה קרבה והולכת של בני הבכור עם בחירת ליבו(התרגשות ענקית)

 אז תכלס, מה קרה לי ב2015?

למדתי לאהוב,לכבד ולהאמין בעצמי קצת יותר

שחררתי מערכות יחסים שהסתיים תפקידן

גיליתי רובד נוסף בייעוד שלי

העמקתי את הלמידה ואת הריפוי

אומרת תודה ענקית לשנת 2015

תודה ענקית ליקום על כל מה שקרה לטובתי העליונה ביותר

וזהו ,אני מגייסת את ה"מרי פופינס" שבי ומוכנה לדלג לשנת 2016

ואתם?

שתהיה לכם,שנה מלאה באדם או שניים שמאמינים בכם, שנה של אמונה ללא סייג בעצמכם,שנה של פריצת דרך ומימוש ייעוד הנשמה,שנה מוארת וברוכה
 
באהבה
רותי
 
                                             

 
 
ואם אתם גם רוצים לגלות ולממש את הייעוד שלכם וגם ללמוד איך מאבחנים ומייעצים לאחרים כיצד לממש באמצעות מעגל הצבעים האינדיאני
באמצע פברואר נפתח קורס ערב נוסף בכפר סבא
בתחילת מרץ קורס בוקר נוסף בנהרייה
מוזמנים באהבה רבה

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה