יום שני, 14 בספטמבר 2015

שנת תשע"ו ,אני על זה


היא כבר כאן, שנת תשע"ו

צחה, חדשה- מרגישה לי כמו בגד חדש לבן כשלג, שכדאי לשמור עליו חדש ונקי .

אז שנת תשע"ו יקרה, לכבודך מתחייבת היום לכמה דברים:

מתחייבת לנשום אותך במלוא הריאות שלי ולא רק נשימות שטוחות...

מתחייבת לצאת יותר אל הטבע לנשום שמיים וארץ, ללכוד את צבעי הקשת בענן ולשמור אותם קרוב אלי

מתחייבת להיות בכאן ועכשיו תמיד וליהנות מהרגע כאילו זה יומי האחרון עלי אדמות.

לשנות נקודת מבט ולראות את חצי הכוס המלאה בכל דבר – את הפן החיובי (שהלוא תמיד יש כזה אם רק נבחר לראותו)

מתחייבת למגנט אלי את כל מה שאני רוצה וללמוד מכל מה שמתרחש בקלות ובשמחה ולא מתוך קושי

לכבד להאמין ולאהוב את עצמי כמה שיותר

לשמור על תזונה נכונה לי וטובה , לכבד את הגוף שלי שהוא הכלי שמכיל את הנשמה

מתחייבת אני להעמיק עוד ועוד בייעוד הנשמה שלי, ליישם את מפת הצבעים שלי באופן מאוזן

להעמיק את הקשר עם ההדרכה שלי ועם הניצוץ האלוהי

להעביר את כל הידע שלי  על מעגל הצבעים  לכל מי שחפץ בכך ולא לשמור לעצמי דבר

שנת תשע"ו יקרה , "אני על זה"....
 
 
באהבה גדולה
רותי טל
 
                                           

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה