יום שבת, 14 במרץ 2015

מה בין הבחירות למפרשיות בים ולצבע החום במעגל הצבעים האינדיאני?


בעוד 3 ימים בחירות...

סקרים המראים כך או אחרת...

תשדירי שרות המשחירים מפלגה כזאת או אחרת...

מיסטיקנים המנבאים כך או אחרת...

והארץ כמרקחה...

 אבל אני חברים יקרים שלי, רואה את הדברים קצת אחרת

היום בהליכת הבוקר ליד הים ראיתי 5 מפרשיות בגוונים שונים נישאות אל האופק.
מפרשיות בדרך...

מאמינה שזה סימן עבורנו

סימן שאנחנו בדרך הנכונה...הדרך הנכונה לטובתנו העליונה ביותר

שמאל? ימין? מרכז?

מהי הדרך הנכונה אתם שואלים?

הדרך הנכונה היא זו אשר תלמד אותנו לחיות בשלום עם עצמנו ועם הסובבים אותנו, לחמול, לאהוב, לכבד את עצמנו ואת האחר.

להבין שבכל אדם בלי הבדל דת ,גזע ומין יש ניצוץ אלוהי שהוא יכול להביא לידי ביטוי ולידי מימוש וכל אחד עושה את תפקידו כאן על פני האדמה...

אפשר ללמוד להגיע אל הניצוץ הזה בדרך הקלה ואפשר בדרך קשה ולמודת סבל

בני ישראל היו עבדים במצרים וייחלו לחרות עד אשר גדשה הסאה.

כאשר נוצרה מסה קריטית שקצה  בעבדות הזאת, הגיעה השעה והם מגנטו לעצמם את משה – מנהיג אמיץ שהוציאם מעבדות לחרות.

לעיתים יש לעבור דרך ארוכה עד שנוצרת מסה קריטית של אנשים המוכנים ורוצים ליטול אחריות על חירותם ולצמוח...

כדי לצמוח ולממש את מי שאנחנו באמת, כדי למגנט מנהיג אמיץ שאיכפת לו מציבור בוחריו, עלינו לקחת אחריות על התכולה שלנו ועל חיינו

אחריות אישית זה אומר : לחיות בשלום פנימי וחיצוני, לעשות תמיד את הכי טוב שאני יכול, להיות אחראי לבחירות שלי, לדיבורים שלי , למעשים שלי, לניקיון שלי ולצמיחה שלי

כשלוקחים אחריות אין מקום להאשמות.

אכלו לי...שתו לי...עשו לי...אינם קיימים

כשלוקחים אחריות אפשר גם ליהנות מהדרך

 וזה מזכיר לי:

בשיעור האחרון בקורס הכשרת המאבחנים דרך מעגל הצבעים האינדיאני למדנו על הצבע החום.

הצבע החום פירושו:לדעת מי אנחנו באמת ולממש  את עצמנו בהתאם לאמת הגבוהה שלנו

נתתי לקבוצה שיעורי בית: להציב לעצמם מטרת על אותה הם רוצים לממש , לחשוב על שורה של צעדים ביצועיים למימוש המטרה (מטרות משנה ביצועיות)

לשבץ את הצעדים בלוח הזמנים השבועי ולהתחייב לעצמם לבצע

כיאה לקבוצה הנפלאה הזאת , התפתח דיון מעמיק ועוצמתי בנושא חשוב מאין כמוהו: הדרך לממש את הייעוד שלנו

האם כדי לממש את מי שאנחנו באמת עלינו לחכות עד ש..נכיר בערך של עצמנו? נכבד את עצמנו? נאהב את עצמנו? נאמין בעצמנו?

או ש...נתחיל לעסוק בייעוד שלנו כפי שהוא מתגלה לנו במעגל הצבעים וככול שנעסוק בו נאמין בעצמנו יותר ויותר.

אולי אנחנו מחכים עד ש...מחפשים קודם שלמות, בגלל הפחד להיות מי שאנחנו באמת?

כל החיים אנחנו בדרך...לומדים ומלמדים מדייקים את הייעוד שלנו עוד ועוד,

מקבלים עזרה מההדרכה ומהיקום, ממגנטים אלינו אירועים שיעזרו לנו לצמוח ולדייק.

לכן כדאי ורצוי לבקש מהיקום את ההדרכה הנכונה , לבקש שמה שהכי נכון עבורנו יגיע אלינו .

לבקש ולהיות פתוחים לקבל...

להקשיב לסימנים ולצמוח...

ולבסוף, הרשו לי לגלות לכם סוד כמוס:

בהתאם להקשבה הזאת ,לרוח התקופה, לאביב ורצון ההתחדשות, אני עושה בקורס להכשרת מאבחנים ויועצים דרך מעגל הצבעים האינדיאני ,סדר פסח וניקיון אביב...

מוציאה מה שאינו נחוץ עוד , משדרגת ומכניסה עומק נוסף שנדרש עכשיו, בהתאם לנשמות הנפלאות שמגיעות ללמוד לאבחן ולייעץ איך לממש דרך המעגל ובהתאם לאנרגיות החדשות ולתקופה המופלאה הזאת.

אני פותחת בבלוג שלי מדור חדש שייקרא " סודות כמוסים מקורס הכשרת מאבחנים דרך  מעגל הצבעים האינדיאני" ומדי פעם אשתף אתכם בתכנים  המדהימים שעולים שם ונוגעים לדרך של לכולנו.

 שיהיה לכולנו שבוע טוב ומטיב

באהבה

רותי
                                        


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה