יום שבת, 17 במרץ 2012

השלם שאנחנו

הנה זרחה השמש.האביב דופק בחלוני,מבקש להיכנס.
עוד 3 שבועות פסח – זמן לניקיונות.
בתקופה הזאת שבין פורים לפסח אני מרגישה צורך להתחדש.
אך כדי להתחדש יש לפנות משהו מהישן.
ברשותכם התיישבתי לחשבון נפש קטן:
אני אוהבת את הנטייה שלי להטיל ספק – היא גורמת לי להאמין באמונה שלמה.
אני אוהבת את הנטייה שלי לחלום ולדמיין – היא גורמת לי לרצות להגשים את החלום.
אני אוהבת את הנטייה שלי להצטער – היא גורמת לי לפתוח את הלב.
אני אוהבת את הנטייה שלי לבדוק את העבר – היא גורמת לי לחיות בהווה.
אני אוהבת את הנטייה שלי לחשבון נפש –היא גורמת לי להבין שאין דבר כזה מושלם.
לכל אחד מאיתנו החסרונות המיוחדים רק לו ובכל חיסרון יש גם יתרון.
החסרונות הללו הופכים אותנו לשלם שאנחנו והופכים את החיים לחיים מעניינים.
לכן כדאי לנו , לקבל כל אדם כפי שהוא.
"על הדבש ועל העוקץ" "על המר והמתוק".

שבוע נפלא חברים יקרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה