יום שבת, 31 בדצמבר 2011

אגדה אינדיאנית

אסף הבורא את כל היצורים ואמר: "אני רוצה להחביא משהו מפני בני האדם, עד אשר יהיו מוכנים.
את ההבנה שהם יכולים לברוא את המציאות שלהם עצמם""
אמר העיט: "תן לי, ואני אקח זאת אל הירח!".
אמר הבורא: "לא. יום אחד הם יגיעו לשם וימצאו זאת.".
אמר הסלמון: " אני אקבור זאת בתחתית האוקיינוסֱ!".
"לא.  הם יגיעו גם לשם".
אמר הבופאלו: "אני אקבור זאת במישורים הגדולים!".
אמר הבורא: " הם יחפרו באדמה וימצאו זאת גם שם.".
לסבתא חפרפרת, שחיה בלב האדמה, אין עיניים פיזיות ,אך היא רואה בעיניים רוחניות .
אמרה סבתא חפרפרת: שים זאת בתוכם.
אמר הבורא: "כך אעשה".
שנת 2012 כבר כאן . הגיעה השעה – אנו מוכנים למצוא בתוכנו את ההבנה ואת היכולת לברוא את המציאות שלנו.
במעגל הצבעים האינדיאני הצבע השחור מסמל את ההתכנסות פנימה לתוך עצמנו. כשאנו מביטים פנימה אנו פוגשים מישהו מאוד חשוב עבורנו – את עצמנו.אנחנו וכל הרבדים הגבוהים שלנו,הגלגולים אשר עברנו, השיעורים שעברנו לטובתנו העליונה, המתנות שמצאנו, היכולת המופלאה שלנו לאהבה וחמלה,האמונה שבתוכנו.
הגיעה השעה למצוא  בתוכנו את מתנת הבורא שהייתה חבויה עידן ועידנים וגלויה רק למתי מעט.
כדי למצוא את המתנה הנהדרת הזאת צריך לעשות רק דבר אחד:
להקשיב ל"קול הלב"
מאחלת לכם שנה של שפע, בריאת המציאות שלכם והגשמת שאיפותיכם הגבוהות ביותר.

3 תגובות:

  1. תודה רותי!
    בהצלחה גדולה
    מדי

    השבמחק
  2. תודה מדי יקרה
    באהבה
    רותי

    השבמחק
  3. תודה לך רותי היקרה
    ריגשת אותי בסיפור האגדה האינדיאנית
    תרשי לי להעביר זאת לילדיי ונדכיי

    השבמחק