יום שבת, 17 בספטמבר 2011

רמזים מהיקום...

כבר שנה שלמה יש לי קושי עם משהו שעשה לי אדם מסוים שהיה קרוב אלי בעבר. איני מצליחה להתגבר על הקושי.
עשיתי תהליכי סליחה ושחרור רבים . בכל זאת , משהו קטן נשאר-משהו שגורם לי עצב.
 בכל פעם שאני נזכרת בו, דמעות מציפות את עיני ותחושת הפגיעה שבה ועולה.
יום אחד, ירדתי אל הרחוב לקנות עיתון. לפתע ראיתי על לוח המודעות הגדול שבמרכז העיר מודעה גדולה – מודעת אבל.
"בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של (פלוני אלמוני-שם הבחור), ההלוויה תתקיים במועד X "...(מישהו אחר עם אותו שם)
הבטתי במודעה ולא האמנתי למראה עיני : היקום שלח לי רמז ענק! מה שהבחור עשה לי בעצם מת.
אני בוחרת להיפגע ממשהו שהיה, נושאת אותו עימי ולא נותנת לו לגווע.איני מלווה אותו למסעו האחרון ומשחררת.
הרמז הגדול הזה, גרם לי לברר עם עצמי מה אני מרוויחה מכך שאני עדיין בוחרת להיפגע? – הבנתי, הפנמתי,עשיתי עבודה ושחררתי לחלוטין.
יקירי, בכל זמן ובכל מקום היקום שולח לנו רמזים.לעיתים רמזים קטנים, לעיתים רמזים גדולים, אבל תמיד רמזים מופלאים.
עלינו להיות ערניים לרמזים של היקום. הם נועדו לאפשר לנו להתקדם אל ייעוד הנשמה.
בשנה החדשה, מאחלת לעצמי ולכם סנכרון מלא עם היקום. הקשבה מלאה ליקום ולקול הלב.

                                     חווה אלברשטיין שרה - רמז














4 תגובות:

  1. רותי יקרה
    מרגשת אותי מאד דקות האבחנה שלך את הדברים, יכולת זו מאפשרת לך להיות צינור איכותי בעבודתך, ובן אדם רגיש ואמיתי בחייך. יש לי הזכות להיות קרובה אליך.
    אוהבת ,מדי

    השבמחק
  2. מדי יקרה ואהובה,
    תודה על תגובתך מחממת הלב.
    אוהבת רותי

    השבמחק
  3. רותי היקרה,
    הרמזים הם סימני הדרך שלנו...מניסיון אישי הקשבה לרמזים תמיד לוקחת אותי למקומות מקדמים.
    תודה ענקית על סיפור מעורר השראה
    אלונה

    השבמחק
  4. תודה אלונה יקרה אכן ההקשבה לרמזים בסופו של דבר מקדמת אותנו למקום טוב יותר
    רותי

    השבמחק