יום שני, 9 במאי 2011

הצהרת העצמאות שלי

   כשהקמתי עסק עצמאי ניסחתי לעצמי הצהרה. זו אמנת העצמאות שלי:

·       מתחייבת אני להקשיב תמיד לקול הלב.
·       מתחייבת אני לעזור למטופלי  באכפתיות, רגישות, ענווה ואהבה.
·       מתחייבת אני להיות מקצועית ואמינה – ישרה עם עצמי, עם לקוחותי ועם הרוח.
·       מתחייבת אני ללמוד גם לקבל.
·       מתחייבת אני לאזן תמיד בין נתינה לקבלה.
·       מתחייבת אני לדאוג לא להשאיר את מטופלי בחוב אנרגטי כלפי.
·       מתחייבת אני לסלוח לעצמי כאשר אני טועה.
·       מתחייבת אני לא לקחת אל עצמי כעסים ועלבונות.
·       מתחייבת אני לטהר אנרגטית את הקליניקה ואת עצמי לפני כל טיפול.
·       מתחייבת אני לתת למטופלי ככול האפשר כלים לעזור לעצמם.
·       מתחייבת אני לשחרר את מטופלי כאשר סיימו את הטיפול.
·       מתחייבת אני לעשות כמיטב יכולתי למען מטופלי אך לא לקחת אחריות על הבראתם.האחריות היא שלהם.
·       מתחייבת אני לגייס לעזרתי בטיפול את כל כוחות האור.
·       מתחייבת אני להיות צינור נקי למטופלי.
·       מתחייבת אני לגייס לעזרתי חוש הומור.
·       מתחייבת אני לפרגן למטפלים אחרים.
·       מתחייבת אני לשלוח למטפלים אחרים לקוחות שאין באפשרותי לעזור להם.

חג עצמאות שמח ומואר לתפארת מדינת ישראל


4 תגובות:

  1. רותי יקרה ואהובה,
    הצהרה נפלאה ומדויקת כדבעי.
    כל הכבוד!
    תבורכי בהגשמה עצמית מלאה
    בעצמאות כלכלית מלאה
    ובשפע שהיקום מזמן לך
    בשל לבך הטוב
    ועושרך הרוחני.

    אור ואהבה,
    אילאנה

    השבמחק
  2. רותי יקרה - הצלחת למקד את הדברים יפה
    מאחלת לך שתצליחי גם ליישמם !
    בהצלחה
    מדי מייזליק

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד :-)
    תודה רותי
    טלי רוזן

    השבמחק
  4. תודה לכן אילאנה , מדי וטלי על תגובותיכן מחממות הלב

    השבמחק